25 Haziran 2013 Salı

Last tango in Milan


Ve neredeyse 1 yıllık Milano hikayesinin sonuna gelmiş bulunuyorum. Nasıl, hangi ara geçti fark etmedim bile. Aslında düşününce yıllar olmuş gibi geliyor buraya ilk geldiğim gün. Bilmem belki de dolu dolu geçtiği için öyledir. Bir sürü yeni arkadaşım oldu,çok anı biriktirdim. Yapabildiğim kadar gezdim,yedim,içtim. Hepsinden de keyif aldım,tadını çıkardım. Daha da önemlisi çok şey öğrendim! İnsanlara,arkadaşlıklara,aşka,kendini geliştirmeye ve daha pek çoğuna dair.
Şimdi ise veda vakti. Buruk bir duygu bu hepiniz tahmin edebileceği gibi. Vedaları da sevmem aslında. Sulu gözlüdür vedalar. O yüzden bu haftayı da gözlerim dolu geçiriyorum elimde olmadan. Alışkanlıkları terk etmek zordur ya ben onları bırakıyorum şimdi. Yine de burada hayatıma giren, bana bir şeyler katan,yanımda olan bütün güzel insanlar iyisiyle kötüsüyle teşekkür ederim yaptıklarınız için.
Ben saçlarımda tatlı bir deniz kokusuyla ayrılıyorum buralardan. Kim bilir ne zaman geri dönerim bilmem.
Kendinize iyi bakın xx cansu

And i came to the end of my Milan story. I didn't realize how the time passed that fast. The first time i came here feels like years ago when i think. I don't know,probably it passed the fullest. I had a lot new friends, saved a lot of memories. I travelled,ate,drank as i can. All the time that i spent here i enjoyed it. More importantly, I learned a lot. About people, friendship, love, improve myself, and that many of them.
Now the time say to goodbye. All of you can imagine that it is sad. I don't like to say goodbye also. Hard to leave habits and now i have to leave them. But thank you for all lovely people in my life and the people who add something to me in here. 
I'm leaving here with a sweet scent of the sea on my hair.I don' know when i come back again. 

Take care ! xx cansu

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder