2 Aralık 2013 Pazartesi

New Year Wishlist

Uzun ve dolu dolu geçen bir 2013ü geride bırakmamıza sadece bir kaç hafta kaldı ve ben yeni yıl için şimdiden heyecanlanmaya başladım:) Her yıl olduğu gibi bu yılın da bize neler getireceğini merak ediyorum. Umarım hepimiz için sevgi ve huzur dolu mutlu bir yıl olur...
Yeni yıl demişken de yeni şeylerin hayatıma girmesi fena olmaz diye düşündüm ve küçük bir liste yaptım. Umarım bu küçük bebekleri yıl içinde dolabımda görebiliriz:))
Only a few weeks we had to leave behind 2013 and i already started to be excited:) I am wondering like every year what will bring this year to us. I hope it will be a happy year with full of love and peace for us...
Speakin of the new year i thought it would be nice to new things get into my life and i did a small list. I hope we can see these new babies in my wardrobe during this year:)

PS: I know i had a long break but it wasn't a good period for writing blog but i'm back and miss so much to share something;) Take care guys xxC

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder